درمان وجود دارد برای PKD جز دیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان وجود دارد برای PKD جز دیالیز

درمان وجود دارد برای PKD جز Diálisis¿Existe هر نوع درمان برای PKD به جز دیالیز؟ به طور کلی، برای بیماران مبتلا به PKD با سطح کراتینین بالا (به ویژه هنگامی که علایم شدید رنج می برند) توصیه به دیالیز. با این حال، در واقع، آنها نیازی به دیالیز در همه.

چرا بیماران مبتلا به PKD با سطح کراتینین بالا به دیالیز را ندارد؟

برای بیشتر بیماران با سطح کراتینین بالا، آنها هنوز هم برخی از عملکرد کلیه دارند، یعنی کلیه خود را دارند کاملا ناکافی است. اگر شما قادر به دست گرفتن این فرصت و درمان مناسب برای محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده که ممکن است این فرصت را برای جلوگیری از پیشرفت این بیماری را داشته باشد، به طوری که آنها می توانید با این بیماری برای مدت زمان طولانی زندگی می کنند. اگر شما خوش شانس و می توانید برخی از بافت کلیه آسیب دیده تعمیر، سپس آنها را عملکرد کلیه به برخی از درجه بهبود، تا آن زمان، آنها می توانند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند.

آیا درمانی برای بیماران مبتلا به PKD بدون دیالیز وجود دارد؟

در واقع، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy اثر خوبی در درمان PKD، که نمی تواند تنها به اندازه کیست را کاهش دهد، اما همچنین می تواند رشد مجدد آنها را مهار کند.

این درمان یک درمان محافظه کار بدون پمپاژ مایع و یا از بین بردن فشار است. داروهای چینی در آن در یک هزارم اندازه اصلی آن را میکرونیزه. با عمل مایکروویو، مواد مخدر خواهد ضایعات کلیوی به طور مستقیم از طریق پوست و کانال های نفوذ کند. میکرو چینی پزشکی مورد استفاده قرار osmterapia به گسترش عروق خونی، سرعت بخشیدن به گردش خون در دیواره کیست، و بهبود نفوذپذیری بنابراین کیست ساخت کیست کوچک و کاهش می دهد.

اگر شما می خواهید برای کنترل بیماری خود را بهتر و یا می خواهید برای درمان بیماری خود را بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا آنلاین دکتر ما مشورت، شما همچنین می توانید یک پیام را ترک کنید، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: